2016-03-18 @ 00:02:40 / Allmänt

Duktig jag är på att uppdatera

Alltså det här med att uppdatera går ju bra, kan inte låta bli att bli lite sur på mig själv. 

Visserligen har det inte hänt speciellt mycket nytt, Shino fortsätter att vara riktigt härlig. Sen har han sina standard Shino-dagar jäkla knasponny, men nu känns det skönt att veta att dessa inte beror på att han har ont utan oftast är det för att han vill något alternativt inte vill något. 

Hur som så känns han bättre och betydligt stadigare men jag känner ett det är mycket nytt jag måste vänja mig vid, exempelvis att låta uppvärmingen ta sin tid och inte vilja för mycket innan den är färdig och ponnyn är varm. 

Men nu ska jag fortsätta försöka hålla uppdateringen vid liv och med det sagt så bjuder jag på lite tråkiga mobilbilder på min knasboll. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: