2016-02-27 @ 23:43:23 / Allmänt

Dagens ridpass 27/2

Givetvis börjades det som vanligt med longering för att värma upp ryggen och därefter bar det av. 
Just "bar det av" förklarar hela ridpasset ganska så bra för jag hade inte en suck att säga till om. Shino var helt sinnessjukt taggad, först lite knepig och bjöd inte fram ärligt men var pigg ändå men det släppte rejält efter att ha gasat lite i båda varven för därefter insåg han att det var hinder i ridhuset så då letande han verkligen alla och laddade som tusan.. Lyckades finta mig en gång och hoppade över några bommar som vi hade lagt ner då det innan var ett kryss, Shino älskar kryss, och stoppsträckan efter blev i princip hela ridhuset. Galenpannan liksom! 

Alex lyckades göra en väldigt smidig grej och skrämma oss precis när vi passera i galopp så ponnyn fick småspunk, accelererade, sköt rygg och studsade lite. Knasiga ponny hahaha! 
Eftersom vi inte fick igenom så mycket då han drog mot hinder som låg på metern så avslutade vi ganska då snart efter det men bara för att göra ponnyn lite nöjd så fick han hoppa ett litet kryss utan mig på. Kolla bara hur nöjd han ser ut på bilden efter skuttet! 
 
Kan med det även meddela att hans rygg var så fin och avslappnad efter ridpasset, underbart men jag kliar mig fortfarande i huvudet. Men här kommer iaf fler bilder och screenshots från idag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: