2016-02-28 @ 20:46:37 / Vardag

Söndag 28/2

Den här veckan har verkligen varit off och man kan ju inte låta bli att få dåligt samvete över att Shino inte gått tillräckligt mycket. Men tyvärr så blir det så här ibland, som idag så skulle vi iväg till mormor och morfar för att fira mig i förskott så jag hann inte tömköra liten.
Istället stod jag och masserade honom ordentligt med arnika, rygg, bakknän, bog, hals och nacke vilket han inte direkt verkade misstycka om. Skönt att han inte ömmade något i dag heller men jag vågar verkligen inte hoppas på något. 

I nästa inlägg så kommer en liten preliminär veckoplanering, vet ju inte riktigt hur det kommer att se ut efter återbesöket men planerar in mer i efterhand. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: