2015-08-04 @ 01:58:00 / Allmänt

Om Anna

Mitt namn är Anna Lundin Eriksson och jag är en 24årig tjej som bor i Stockholm. Nu tänker ni säkert "Men va? Är hon 24 och rider fortfarande ponny?.." och ja det stämmer, jag är ingen direkt lång varelse och Shino är min soulmate. Till hösten tänkte vi även göra våran debut på dressyrbanorna bland de stora hästarna och vi har som mål att ta oss så långt det bara går.

Mitt hästintresse startade som för många när man var liten men jag började inte rida på riktigt förrän jag var 11år och började på ridskola, där var jag fast tills jag var 21 och köpte Shino. Har inte heller tidigare haft ett direkt intresse att tävla, jag var nöjd med att träna och utvecklas. Kan möjligen även vara för min brutala scenskräck men det är en annan femma.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: