2015-08-04 @ 01:58:00 / Allmänt

Om Kolstein's Shine On

Kolstein's Shine On
*08
e: Kielshoop Honeyhill
ue: Pitchwood Moonshine
 
 
Shino, som han kallas, är min "postorderponny" och är en welsh partbred. Vi importerade honom osedd från Holland våren 2012 och då var han helt outbildad och bara riden i skritt och trav. Varför jag valde att göra såhär är oklart, magkänsla? Ödet? Möjligen, men jag kunde inte låta bli.

Idag står jag har med min skatt 3 år senare, ingen kan vara lyckligare än jag. Shino är ett enda stort charmtroll, vi har ännu inte mött någon som han inte har charmat. Men allt är helt klart inte en dans på rosor när det gäller herrn, han är bra speciell och skarp när man rider. Han är inte sen med att uttrycka hans åsikter om olika moment, gör jag fel så kort och gott exploderar han så det gäller att hålla humöret på topp och tungan rätt i mun för då dansar vi samma dans.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: